FAQ
REJESTRACJA, MOJE DANE, ZAKŁADANIE KONTA
Zakładanie konta? Czy mogę zrobić zakupy bez zakładania konta?
Jasne, że możesz. Jednak zapraszamy Ciebie do założenia konta, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych produktach, akcjach promocyjnych, konkursach.
Jak założyć konto w sklepie internetowym?
Wystarczy wejść w zakładkę STREFA KLIENTA w górnym panelu. Kliknij ZAREJESTRUJ, uzupełnij dane i gotowe.
Ratunku! Zapomniałem hasła. Co teraz?
Podczas logowania użyj opcji: odzyskiwanie hasła. Podaj adres e-mail, który podałaś/podałeś podczas zakładania konta. Prześlemy link do zmiany hasła.
Czy podane przeze mnie dane osobowe są bezpieczne?
Twoje dane są pod pełną ochroną. Nie są udostępniane nikomu z zewnątrz. Jedynie Twój numer telefonu zostanie podany kurierowi do umożliwienia doręczenia przesyłki. Wszystko zgodnie z RODO.
Założyć, czy nie założyć? Czy założenie konta da mi jakieś korzyści?
Oczywiście, że daje! Podczas akcji promocyjnych e-mailem dostaniesz kody rabatowe do zamówień na nasze torby i plecaki. Więc dlaczego nie spróbować? To nic nie kosztuje, a daje same korzyści.
Jak skontaktować się z obsługą sklepu internetowego?
Numery telefonu oraz adresy e-mailowe znajdziesz w stopce.
W jakich godzinach można się skontaktować z obsługą sklepu internetowego?
Telefony w temacie zamówień i pytań związanych z produktami w naszym sklepie odbieramy od godziny 07:00 do godziny 15:00, od poniedziałku do piątku. Na zapytania mailowe staramy się odpowiadać maksymalnie do 24 godzin.
Jestem zapisana/zapisany do Newslettera. Jak wykorzystać rabat do mojego pierwszego zamówienia?
Otrzymasz e-maila z kodem rabatowym. Podczas składania zamówienia wystarczy wpisać podany kod przy potwierdzaniu płatności.
ZAKUPY, PŁATNOŚCI
Jeżeli zamówienie zostało poprawnie złożone, otrzymasz na podanego podczas rejestracji maila potwierdzenie zamówienia, wraz z podsumowaniem kosztów, danymi do zrealizowania płatności.
Źle złożyłam/złożyłem zamówienie. Czy mogę je wycofać lub poprawić?
- Jeżeli uznasz, że źle złożyłaś/złożyłeś zamówienie, koniecznie w ciągu 24 godzin skontaktuj się z obsługą sklepu telefonicznie, lub mailowo. Pomożemy wtedy poprawić, lub złożyć nowe zamówienie.
- Wszystkie potwierdzenia: złożenia zamówienia, dokonania wpłaty oraz zmiany statusu (pakowanie, nadanie paczki) dostaniesz na podany przez Ciebie adres mailowy. Pamiętaj, aby sprawdzić, czy został poprawnie wprowadzony!
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
- Jedyną formą składania zamówień jest nasz sklep internetowy. Kontaktując się z obsługą klienta pomożemy Ci złożyć zamówienie, poinformujemy o dostępności torby, czy plecaka oraz odpowiemy na Twoje pytania.
Istnieje możliwość odbioru osobistego?
- Jasne! Zapraszamy do naszego biura. Adres znajdziesz w stopce.
Czy mi się wydaje, czy mój plecak turystyczny różni się kolorem od tego na stronie sklepu?
Mogą wystąpić różnice w kolorze. Inaczej kolor na plecaku prezentuje się w świetle dziennym, inaczej na zdjęciu, a jeszcze inaczej na ekranie Twojego monitora. Staramy się, aby zdjęcia przedstawiały nasze produkty w 100% odzwierciedleniu.
Czy towar na stronie sklepu jest dostępny od ręki, czy trzeba na niego czekać?
Jeżeli przy produkcie widnieje status NIEDOSTĘPNY, zapisz się do poinformowania o dostępności produktu. Dostaniesz e-maila z informacją, gdy torba podróżna będzie już dostępna.
Ile czasu zajmuje realizacja zamówienia?
Staramy się, aby proces pakowania i realizacji płatności przebiegał sprawnie. Standardowo są to 3 dni robocze.
Zamówienia opłacane przelewem – do 3 dni roboczych od dnia następnego po otrzymaniu wpłaty.
Zamówienia za pobraniem – do 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia.
Otrzymuję na e-maila zmiany statusu zamówienia. Co one oznaczają?
Przyjęcie zamówienia – zamówienie zostało poprawnie złożone, czekamy na wpłatę;
Oczekuje na realizację – czekamy na wpłatę;
Wysłane – paczka z Twoim zamówieniem została nadana;
Anulowane – w przypadku anulacji zamówienia;
Zwrócone – w przypadku dokonywania zwrotu;
Gotowe do odbioru – gotowe do odebrania przy wybraniu opcji odbiór osobisty;
Nieodebrane – niestawienie się po odbiór zamówienia;
Zrealiwowane – zamówienie zakończone i dostarczone.
Jaki mogę opłacić swoje zamówienie?
Przelewem – na wskazany w mailu nr konta bankowego
Pobranie – płacisz przy odbiorze kurierowi
- Osobiście – podczas odbioru osobistego możesz zapłacić gotówką.
Jeśli nie posiadam zarejestrowanego konta, to czy będę miała/miał dostęp do sprawdzenia statusu zamówienia?
- Jak najbardziej. Na podany podczas składanego zamówienia adres e-mailowy dostaniesz wszystkie powiadomienia dotyczące statusu Twojego zamówienia.
Co znajdę w swojej paczce?
Dokument zakupu: FV
Nowy towar zapakowany ze starannością
Czy koszt transportu zwiększa się przy jednoczesnym zamówieniu 2 lub więcej plecaków?
Zależy od produktu. Nie chcemy ich „Ugniatać” w jednej przesyłce, więc musisz sprawdzić koszty przesyłki w zależności od ilości zamówionych produktu jednego rodzaju.
ZWROTY i REKLAMACJE
Chciałabym zwrócić zakupiony plecak. Czy jest taka możliwość?
Oczywiście. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poprzez sklep internetowy przysługuje każdemu kupującemu. Na zwrot masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki od kuriera. Więcej informacji znajdziesz w zakładce ZWROTY.
Moja torba podróżna jest uszkodzona. Co teraz?
Jeśli torba jest uszkodzona, lub wadliwa – skontaktuj się z obsługą klienta.
Zamówiłam/zamówiłem plecak turystyczny, a otrzymałam/otrzymałem torbę sportową. Co mam zrobić, jeśli dotarło do mnie niewłaściwe zamówienie?
Dokładamy wszelkich starań, aby do takich sytuacji nie dochodziło. Skontaktuj się z obsługą klienta.
Jednak ta torba mi się nie podoba, ładniejsza jest czarna. Czy mogę wymienić zakupiony towar na inny?
- Jeżeli uznasz, że wolisz inny kolor lub model, najpierw musisz dokonać zwrotu poprzedniego zakupu, zwrócimy Ci pieniądze, a dopiero wtedy możesz zamówić na nowo interesujący Ciebie produkt.
Składam reklamację. Co mam zrobić?
- Jeśli torba lub plecak ma wadę, napisz e-maila do obsługi klienta. Zatytułuj go „Reklamacja (nr zamówienia)”. W treści e-maila podaj: dane podane podczas składania zamówienia (imię i nazwisko, adres dostawy), telefon kontaktowy, numer zamówienia, nazwę zwracanego modelu. Opisz wadę/usterkę i zaznacz, jaka forma rekompensaty Ciebie interesuje. Mamy 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.
Kto płaci za odesłanie torby sportowej przy reklamacji lub zwrocie?
Pokrywamy koszt. Zamawiamy kuriera po odbiór reklamowanej torby podróżnej.
WYSYŁKA
E-mail o nadaniu paczki dotarł do mnie parę dni temu, a przesyłka wciąż nie dotarła. Gdzie jest moja paczka?
W pierwszej kolejności sprawdź status swojej paczki (numer przesyłki i stronę do śledzenia znajdziesz na e-mailu). Wszystkie paczki nadawane są przez firmę kurierską, która gwarantuje dostarczenie zamówienia do 2 dni roboczych od dnia nadania. Jeżeli paczka nadal do Ciebie nie dotarła – skontaktuj się z obsługą klienta.
Czy istnieje możliwość wysłania przesyłki zagranicę?
Jest to osobno wyceniana usługa, która nie jest dostępna w sklepie. Skontaktuj się z obsługą klienta, a my wycenimy transport poza granice Polski.
Paczka, którą otrzymałam/otrzymałem od kuriera jest uszkodzona! Co teraz?
Oby Twojej nowej torbie podróżnej nic się nie stało! Jeżeli opakowanie jest widocznie uszkodzone z zewnątrz, zgłoś to bezpośrednio kurierowi – sporządzi wtedy protokół szkody. Następnie skontaktuj się z naszą obsługą klienta, abyśmy mogli rozpocząć proces reklamacyjny wobec firmy kurierskiej.
Sklep.plandekipolskie.pl rozpoczyna jedynie proces reklamacyjny, decydentem i podmiotem wydającym decyzję w sprawie ewentualnego zwrotu pieniędzy tytułem odszkodowania jest firma kurierska.
Czy można podać inny adres niż zamawiającego jako miejsce dostawy zamówienia?
Jak najbardziej. Pole takie jest dostępne w formularzu przy składaniu zamówienia.
Czy kurier zadzwoni do mnie przed doręczeniem zamówienia?
Tak. Podany numer kontaktowy jest przekazywany kurierowi wyłącznie w celu skontaktowania się z Tobą w dniu doręczenia przesyłki.