• FAQ

REJESTRACJA, MOJE DANE, ZAKŁADANIE KONTA
 

Zakładanie konta? Czy mogę zrobić zakupy bez zakładania konta?

  • Jasne, że możesz. Jednak zapraszamy Ciebie do założenia konta, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych produktach, akcjach promocyjnych, konkursach.

Jak założyć konto w sklepie internetowym?

  • Wystarczy wejść w zakładkę STREFA KLIENTA w górnym panelu. Kliknij ZAREJESTRUJ, uzupełnij dane i gotowe.

Ratunku! Zapomniałem hasła. Co teraz?

  • Podczas logowania użyj opcji: odzyskiwanie hasła. Podaj adres e-mail, który podałaś/podałeś podczas zakładania konta. Prześlemy link do zmiany hasła.

Czy podane przeze mnie dane osobowe są bezpieczne?

  • Twoje dane są pod pełną ochroną. Nie są udostępniane nikomu z zewnątrz. Jedynie Twój numer telefonu zostanie podany kurierowi do umożliwienia doręczenia przesyłki. Wszystko zgodnie z RODO.

Założyć, czy nie założyć? Czy założenie konta da mi jakieś korzyści?

  • Oczywiście, że daje! Podczas akcji promocyjnych e-mailem dostaniesz kody rabatowe do zamówień na nasze torby i plecaki. Więc dlaczego nie spróbować? To nic nie kosztuje, a daje same korzyści.

Jak skontaktować się z obsługą sklepu internetowego?

  • Numery telefonu oraz adresy e-mailowe znajdziesz w stopce.

W jakich godzinach można się skontaktować z obsługą sklepu internetowego?

  • Telefony w temacie zamówień i pytań związanych z produktami w naszym sklepie odbieramy od godziny 07:00 do godziny 15:00, od poniedziałku do piątku. Na zapytania mailowe staramy się odpowiadać maksymalnie do 24 godzin.

Jestem zapisana/zapisany do Newslettera. Jak wykorzystać rabat do mojego pierwszego zamówienia?

  • Otrzymasz e-maila z kodem rabatowym. Podczas składania zamówienia wystarczy wpisać podany kod przy potwierdzaniu płatności.

 

ZAKUPY, PŁATNOŚCI

 

Czy na pewno poprawnie złożyłam/złożyłem zamówienie? Jak to sprawdzić?
  • Jeżeli zamówienie zostało poprawnie złożone, otrzymasz na podanego podczas rejestracji maila potwierdzenie zamówienia, wraz z podsumowaniem kosztów, danymi do zrealizowania płatności.

Źle złożyłam/złożyłem zamówienie. Czy mogę je wycofać lub poprawić?

  • Jeżeli uznasz, że źle złożyłaś/złożyłeś zamówienie, koniecznie w ciągu 24 godzin skontaktuj się z obsługą sklepu telefonicznie, lub mailowo. Pomożemy wtedy poprawić, lub złożyć nowe zamówienie.
Skąd dowiem się, na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
  • Wszystkie potwierdzenia: złożenia zamówienia, dokonania wpłaty oraz zmiany statusu (pakowanie, nadanie paczki) dostaniesz na podany przez Ciebie adres mailowy. Pamiętaj, aby sprawdzić, czy został poprawnie wprowadzony!​​

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

  • Jedyną formą składania zamówień jest nasz sklep internetowy. Kontaktując się z obsługą klienta pomożemy Ci złożyć zamówienie, poinformujemy o dostępności torby, czy plecaka oraz odpowiemy na Twoje pytania.

Istnieje możliwość odbioru osobistego?

  • Jasne! Zapraszamy do naszego biura. Adres znajdziesz w stopce.

Czy mi się wydaje, czy mój plecak turystyczny różni się kolorem od tego na stronie sklepu?

  • Mogą wystąpić różnice w kolorze. Inaczej kolor na plecaku prezentuje się w świetle dziennym, inaczej na zdjęciu, a jeszcze inaczej na ekranie Twojego monitora. Staramy się, aby zdjęcia przedstawiały nasze produkty w 100% odzwierciedleniu.

Czy towar na stronie sklepu jest dostępny od ręki, czy trzeba na niego czekać?

  • Jeżeli przy produkcie widnieje status NIEDOSTĘPNY, zapisz się do poinformowania o dostępności produktu. Dostaniesz e-maila z informacją, gdy torba podróżna będzie już dostępna.

Ile czasu zajmuje realizacja zamówienia?

  • Staramy się, aby proces pakowania i realizacji płatności przebiegał sprawnie. Standardowo są to 3 dni robocze.
    Zamówienia opłacane przelewem – do 3 dni roboczych od dnia następnego po otrzymaniu wpłaty.
    Zamówienia za pobraniem – do 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia.

Otrzymuję na e-maila zmiany statusu zamówienia. Co one oznaczają?

  • Przyjęcie zamówienia – zamówienie zostało poprawnie złożone, czekamy na wpłatę;

  • Oczekuje na realizację – czekamy na wpłatę;

  • Wysłane – paczka z Twoim zamówieniem została nadana;

  • Anulowane - w przypadku anulacji zamówienia;

  • Zwrócone - w przypadku dokonywania zwrotu;

  • Gotowe do odbioru - gotowe do odebrania przy wybraniu opcji odbiór osobisty;

  • Nieodebrane - niestawienie się po odbiór zamówienia;

  • Zrealiwowane - zamówienie zakończone i dostarczone.

Jaki mogę opłacić swoje zamówienie?

  • Przelewem – na wskazany w mailu nr konta bankowego

  • Pobranie – płacisz przy odbiorze kurierowi

  • Osobiście – podczas odbioru osobistego możesz zapłacić gotówką.

​​​​​​​Jeśli nie posiadam zarejestrowanego konta, to czy będę miała/miał dostęp do sprawdzenia statusu zamówienia?

  • Jak najbardziej. Na podany podczas składanego zamówienia adres e-mailowy dostaniesz wszystkie powiadomienia dotyczące statusu Twojego zamówienia.

​​​​​​​Co znajdę w swojej paczce?

  • Dokument zakupu: FV

  • Nowy towar zapakowany ze starannością

Czy koszt transportu zwiększa się przy jednoczesnym zamówieniu 2 lub więcej plecaków?

  • Zależy od produktu. Nie chcemy ich „Ugniatać” w jednej przesyłce, więc musisz sprawdzić koszty przesyłki w zależności od ilości zamówionych produktu jednego rodzaju.

 

ZWROTY i REKLAMACJE
 

Chciałabym zwrócić zakupiony plecak. Czy jest taka możliwość?

  • Oczywiście. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poprzez sklep internetowy przysługuje każdemu kupującemu. Na zwrot masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki od kuriera. Więcej informacji znajdziesz w zakładce ZWROTY.

Moja torba podróżna jest uszkodzona. Co teraz?

  • Jeśli torba jest uszkodzona, lub wadliwa – skontaktuj się z obsługą klienta.

Zamówiłam/zamówiłem plecak turystyczny, a otrzymałam/otrzymałem torbę sportową. Co mam zrobić, jeśli dotarło do mnie niewłaściwe zamówienie?

  • Dokładamy wszelkich starań, aby do takich sytuacji nie dochodziło. Skontaktuj się z obsługą klienta.

Jednak ta torba mi się nie podoba, ładniejsza jest czarna. Czy mogę wymienić zakupiony towar na inny?

  • Jeżeli uznasz, że wolisz inny kolor lub model, najpierw musisz dokonać zwrotu poprzedniego zakupu, zwrócimy Ci pieniądze, a dopiero wtedy możesz zamówić na nowo interesujący Ciebie produkt.​​​​​​​

Składam reklamację. Co mam zrobić?

  • Jeśli torba lub plecak ma wadę, napisz e-maila do obsługi klienta. Zatytułuj go „Reklamacja (nr zamówienia)”. W treści e-maila podaj: dane podane podczas składania zamówienia (imię i nazwisko, adres dostawy), telefon kontaktowy, numer zamówienia, nazwę zwracanego modelu. Opisz wadę/usterkę i zaznacz, jaka forma rekompensaty Ciebie interesuje. Mamy 14 dni kalendarzowych na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.

​​​​​​​Kto płaci za odesłanie torby sportowej przy reklamacji lub zwrocie?

  • Pokrywamy koszt. Zamawiamy kuriera po odbiór reklamowanej torby podróżnej.
     

WYSYŁKA 
​​​​​​​

E-mail o nadaniu paczki dotarł do mnie parę dni temu, a przesyłka wciąż nie dotarła. Gdzie jest moja paczka?

  • W pierwszej kolejności sprawdź status swojej paczki (numer przesyłki i stronę do śledzenia znajdziesz na e-mailu). Wszystkie paczki nadawane są przez firmę kurierską, która gwarantuje dostarczenie zamówienia do 2 dni roboczych od dnia nadania. Jeżeli paczka nadal do Ciebie nie dotarła – skontaktuj się z obsługą klienta.

Czy istnieje możliwość wysłania przesyłki zagranicę?

  • Jest to osobno wyceniana usługa, która nie jest dostępna w sklepie. Skontaktuj się z obsługą klienta, a my wycenimy transport poza granice Polski.

Paczka, którą otrzymałam/otrzymałem od kuriera jest uszkodzona! Co teraz?

  • Oby Twojej nowej torbie podróżnej nic się nie stało! Jeżeli opakowanie jest widocznie uszkodzone z zewnątrz, zgłoś to bezpośrednio kurierowi – sporządzi wtedy protokół szkody. Następnie skontaktuj się z naszą obsługą klienta, abyśmy mogli rozpocząć proces reklamacyjny wobec firmy kurierskiej.

    Sklep.plandekipolskie.pl rozpoczyna jedynie proces reklamacyjny, decydentem i podmiotem wydającym decyzję w sprawie ewentualnego zwrotu pieniędzy tytułem odszkodowania jest firma kurierska.

​​​​​​​Czy można podać inny adres niż zamawiającego jako miejsce dostawy zamówienia?

  • Jak najbardziej. Pole takie jest dostępne w formularzu przy składaniu zamówienia.

Czy kurier zadzwoni do mnie przed doręczeniem zamówienia?

  • Tak. Podany numer kontaktowy jest przekazywany kurierowi wyłącznie w celu skontaktowania się z Tobą w dniu doręczenia przesyłki.